Często zadawane pytania
-
Jak zamawiać
Składanie zamówień w sklepie odbywa się poprzez:
- wypełnienie odpowiednich formularzy zamówienia na stronie sklepu www.zootechnika.sklep.pl
- kontakt telefoniczny dostępny pod numerem: +48 602 828 000
- przesłanie zamówienia e-mailem na adres sklep@zootechnika.sklep.pl
Jeżeli złożenie zamówienia odbywa się poprzez stronę www.zootechnika.sklep.pl, po złożeniu zamówienia Klientowi zostaje wysłana e-mailem informacja o jego otrzymaniu przez sklep (warunkiem przyjęcia Zamówienia jest podanie adresu e-mail).
Po złożeniu zamówienia ewentualne uwagi do zamówienia: szczegóły odnośnie kolorów bądź typów zamówionych towarów, prośby o korektę danych bądź formy przesyłki wpisywać można w pole "Twoje uwagi". W razie wątpliwości informacje te można również podać telefonicznie pracownikowi biura sprzedaży zootechnika.sklep.pl
W przypadku, kiedy zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku wybranego produktu na magazynie/wyczerpania asortymentu klient zostanie o tym poinformowany i będzie mógł zmienić lub anulować zamówienie.
Klient wybiera sposób dostarczenia towaru spośród następujących możliwości:
- dostawa przesyłką kurierską po wpłacie na konto (przelew tradycyjny na konto sklepu – PKO BP, nr: 23 1020 3844 0000 1002 0058 1819 adres odbiorcy FH IDEAL Arkadiusz Berbeć Międzybłocie, ul. Lawendowa 2, 77-400 Złotów )
- dostawa przesyłką kurierską, po wpłacie poprzez system płatności internetowych – Payu.pl. Płatności w tym systemie dokonywane są zgodnie z regulaminem tego systemu dostępnym na stronie www.payu.pl
- dostawa przesyłką kurierską za pobraniem
Każdy klient składając zamówienie w sklepie wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu kupującego na zamówione towary.
-
Terminy realizacji zamówień
Wszystkie zamówienia realizowane są na bieżąco. Przesyłki wysyłane są codziennie do godziny 13:00.
Termin realizacji zależy więc głównie od wybranego sposobu płatności:
- przesyłki za pobraniem - czas dostawy przesyłki firmą kurierską wynosi 1-2 dni roboczych,
- przesyłki przy płatności poprzez system internetowy – Payu.pl - czas dostawy przesyłki firmą kurierską wynosi 1-2 dni roboczych,
- przedpłata na konto bankowe - po zaksięgowaniu wpłaty czas dostawy przesyłki firmą kurierską wynosi 1-2 dni roboczych.
Poza tym termin realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie. W przypadku gdyby okazało się, iż zamówionego towaru nie mamy w magazynie niezwłocznie poinformujemy Państwa o tym fakcie telefonicznie.
O dokładnym terminie dostarczenia przesyłki i jej numerze Nabywca jest indywidualnie powiadamiany przez e-mail (gdy został podany) w momencie wysyłki towaru z naszego magazynu.
-
Koszty wysyłki
Sklep.zootechnika.pl realizuje zasadę uczciwej odpłatności za wysyłkę. Wszystkie zamówienia wysyłamy zgodnie z wskazaniami złożonymi przy składaniu zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Koszty przesyłki naliczane są automatycznie w zależności od wagi paczki. Waga paczki naliczana jest jako suma wagi wszystkich towarów w zamówieniu, przy czym waga towaru nie informuje o rzeczywistej wadze towaru, a jest tylko współczynnikiem służącym do wyznaczenia rzeczywistego kosztu transportu.
Koszt przesyłki wyliczony przez system podczas składania zamówienia jest kosztem przesyłki ostatecznym i nie ulega zmianie, nawet w przypadku gdy firma kurierska naliczy sprzedawcy większą kwotę niż ta za zapłacona za sprzedawcę.
Lp. |
Przedział wagowy |
Cena przesyłki |
Cena przesyłki pobraniowej |
1 |
0 – 2 kg |
11,00 |
16,00 |
2 |
2,1 - 5 kg |
12,00 |
17,00 |
3 |
5,1 – 10 kg |
14,00 |
19,00 |
4 |
10,1 – 20 kg |
15,00 |
20,00 |
5 |
20,1 – 31 kg |
17,00 |
22,00 |
6 |
31,1 – 62 kg |
34,00 |
39,00 |
7 |
62,1 – 93 kg |
51,00 |
56,00 |
8 |
93,1 - 124 kg |
68,00 |
73,00 |
9 |
124,1 – 155 kg |
85,00 |
90,00 |
Do płatności systemem PAYU doliczamy 1,00 zł
Nie naliczamy dodatkowych opłat za pakowanie przesyłki
Twoje ostatnio oglądane produkty